Felanmälan

Felanmälan

Felanmälan skall i första hand ske via Hyresgästportalen eller via mail, info@lightfastigheter.se

Vid brådskande ärenden eller jour
026-60 10 20
  • Om det är konstaterat att hyresgäst ligger till grund för felet av t.ex. oaktsamhet eller felaktigt handhavande debiteras denne för arbetstid och material.

Att komma igång med felanmälan

Om något går sönder eller inte fungerar som det ska i din lägenhet, i tvättstugan eller i andra gemensamma utrymmen vill vi att du kontaktar oss så att vi kan åtgärda felet. Du kan logga in på vår hyresgästprotal Hogia. På Hogia kan du följa status på din felanmälan eller skapa en ny. Första gången du loggar in på Hogia som hyresgäst skapar du ett Hyresgästkonto och loggar in med hjälp av ditt BankId. Mer ingående instruktioner finner ni i i en nedladdningsbar fil under sidan Hyresgäst/Filarkiv.
.scb_show_on_mobile_scb { display: none; } @media only screen and (max-width:768px){ .scb_show_on_mobile_scb { display: block!important; } }